Friday, December 14, 2012

Menjelang Final..

*Special dedication for my course mates..*

Assalamualaikum and hello..

My dear course-mates..sedar tak sedar,dah dekat final sem 1 dah kita ni..Dalam dekat2 dengan final ni,bayak pulak keje kita kan..Sketch untuk Linguistic..Test Linguistic & History..Test UIU lagi..final persuasive speech lagi..nak study untuk final lagi..Medieval Party yang entah jadi entah tidak tu lagi..Dalam masa ni, macam tak cukup 24jam dalam sehari tu kan ?? (exaggeration sikit..hehe)

Apa2 pun, sebelum final yang tak berapa lama lagi akan tiba ni, saya dengan rendah hati nya menyusun sepuluh jari tangan dan sepuluh jari kaki memohon maaf andai tersalah bahasa, tergurau senda yang melebih, tersilap tampar @ sepak..Apa2 jelah..mintak maaf banyak2..halal kan makan minum saya..kalau terambil keropok,gula2 @ biskut lebih sikit tu..mintak halal ye..hihihi..

I wish all of us the best in our first finals..do your very best & have fun nanti cuti sem tu..jangan makan banyak2 sangat..hihihi..Insya-Allah, ada kejayaan untuk kita semua..jangan tension2 dengan final..usaha yang sehabis baik..okey ? Love you all..Assalamualaikum... :)