Friday, October 19, 2012

Sahabat...

Assalamualaikum..

Hello~ hari ni kan..aku sakit..sikit je..batuk2..yang start dari kelmarin lagi..tapi pagi ni,entah mengapa makin teruk pulak..pagi tadi,aku bangun..dengan sejuk nye..menggigil-gigil satu tubuh..rasa nak termuntah jugak la 2,3 kali..lepas subuh tu aku tidur..punya lah sejuk..tambah dengan hujan lagi kat luar tu..dalam pukul 11 tu baru aku betul2 boleh bangun..mandi..terasa segar sikit..pastu makan biskut sekeping dua..perut pun tak rasa lapar time2 sakit macam ni..biskut Oat Krunch yang dua keping tu pun da mampu nak kenyangkan aku..lepas tu aku online lah kejap kat FB..terasa mengidam nak makan pizza lah pulak time tu..haih~ 

Lebih kurang dekat setengah jam jugak aku mengadap skrin,terasa berat pulak kepala ni..aku pun telan lah panadol sebijik..lebih kurang dalam pukul 1 lebih macam tu aku tertido lah..sejuk nya tak terkata lah tadi tu..pakai sweater dah..selimut pun dah..kipas pun dah di turun kan kelajuan kepada 2..tapi tetap terasa sejuk.. sekejap2 aku tersedar..tak lena mane lah tido kan..lepas tu,dalam pukul 4.40 tu aku terjaga..ada mesej dari Dayah..Aku golek2 kejap atas katil tu..sakit kepala tu masih ada..batuk2 pun..lepas tu aku decide nak bangun & solat asar..elok je aku baru masuk ke bilik tu,Dayah call..ajak berjogging..haih~ best nye..Dayah tengah lepak2 dengan Jemba & Yana kat study hall..serius aku jeles sebab tak boleh join..

Lepas aku siap solat tu,terasa nak minum nescafe lah pulak..dalam keadaan sejuk macam ni.best jugak kalau minum yang panas2..terasa hilang kejap kesejukan tu..dalam pukul 5.30 tadi,Dayah call lagi..tanya nak makan ape..huhu..terharu lah..aku takde selera makan sangat..sekarang ni rasa macam nak makan sup ayam je..yang umi buat..tapi aku mintak jugak lah Waffle..macam sedap jugak kan waffle tu..Elok je lepas Dayah call,Jemba pulak call..tanya aku sihat ke tak..auummm..auumm..caringnya..hehehe..

Time tu terharu sangat..terima kasih sahabat2 ku..hihi..sekarang ni dah ok dah..rasa berat kepala sikit & batuk2 sikit je..insyaAllah lepas rehat malam ni,akan bertambah okey lah esok..tak lupa juga kepada Hasrol yang bagi strepsil semalam..terima kasih sangat2..walaupun strepsil tu untuk sakit tekak,bukan untuk batuk,agak membantu jugak la..hihihi..sekali lagi,terima kasih kepada sahabat2 yang mengambil berat.. I LOVE YOU ALL :) 

-Assalamualaikum-